Solen tittar fram.

Härligt att solen vill titta fram idag. Vi hade tur med vädret igårkväll också, det var skönt. Så man slapp regn eller snö eller något!
Jag hade en jättetrevlig kväll igår verkligen! Hoppas att Emma var nöjd med sitt födelsedags-firande! Först var vi vid SKF och åt på Old Corner, jättegod pasta hade dem där. Jag åt en Pasta al Gorgonzola med champinjoner och lök. Oj så gott! Men eftersom att såsen var gjord på grädde så blev man ju proppmätt. Men vad gör det? :) Alla blev lika mätta och tror inte någon av oss sex tjejer som var ute och åt först åt upp allt på tallrikarna! Dem var stora! haha. Emma öppnade lite paket innan vi fick in maten också, hon fick ett halsband och ett armband i en grönmetallic färg nästan, av mig och Josse. Fyra trisslotter med inte en enda vinst på! av Isa och ett jättefint linne med en kort kavaj av Fanny. Kul att hon såg ut att bli så glad för presenterna :)
Sedan gick vi till Strike och Co och satte oss och drack lite medans vi väntade på dem tre tjejerna som inte hade kommit. Sedan kunde vi dra igång och bowla! Jag, Josse och Isa var på en bana, Emma, Malin och Fanny på en och Johanna, Jessica och Emelie på den tredje. Det var jättekul och man skrattade en hel del och dansade och hade oss. Det togs nog lite kort som förhoppningsvis jag får se snart :)
När vi kollade allas slutpoäng så vann Josse av alla nio, och jag kom tvåa! Herregud, blir faktiskt förvånad. Är väl inte världsbäst på att bowla direkt, så det var kul.
Efter bowlingen gick vi vidare till PC och kollade lite av början på Sverige - Portugal och det är lika roligt varje gång man ser en match med Christiano Ronaldo för dem har en tendens att filma honom mest tror jag, vilket jag inte klagar över direkt! Haha, nu blir Rikard arg!
Efter vi varit där en stund bestämde vi oss för att dra oss till våra hemtrakter för man blev lite seg och så faktiskt. Jag, Josse och Emma hoppade av vid Brandsbo för där var det karaoke på G! Haha herrejösses vad vi sjöng, men man såg ju vem jag fått det utav iallfall då min pappa sjöng minst lika mycket som jag!
Ja, det blev en sen kväll så idag är jag ganska trött. Ska göra tacos om en timma tänkte jag, det har både jag och älsklingen väntat på i en hel vecka! Haha, vi är verkligen Taco-människor. Jag har till och med en del grejer (men lovar att så fort jag börjar få in lite mer pengar igen så ska jag fullända setet!) i den fina taco-serien.

                        
Dessa sakerna har jag änsålänge, och bara två tallrikar. Det räcker ju till vår lilla familj såklart, men det är ju kul att kunna ha riktiga taco-partyn! Nej, fler tallrikar och en köttfärsvärmare och lite dukar är väl det som står först på tur. Men jag hoppas jag kommer ha alla olika set inom en snar framtid!

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0