Underbart!

Vilket väder det är ute! Klarblå himmel och sol..  Åh! Solbrillor fram? :) Tyvärr är det väl säkert svinkallt, men det skiter jag fullständigt i, bara man får sig en gnutta sol så blir hela dagen lyckad. Segt bara att man ska jobba inomhus, inte få se solen förrän man slutar halv fyra. Jaja, jag får mig en stund nu på morgonen iallfall när jag ska ta mig till jobbet. Så hoppas vi på fortsatt sånt här väder, och VÅR!

Idag ska jag och Emma på danspass. Haha förra veckan höll jag på att dö av skratt för jag hängde inte med alls bra, trots att jag ändå har dans som ett intresse och tycker om det mycket. Får verkligen hoppas jag lyckas bättre idag, men det borde jag göra! Haha

Nu ska jag snart dra mig, ha en härligt solig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0