väntar.

Väntar på att mamma ska komma och hämta mig snart. Hon är och hälsar på en kompis och kommer och hämtar mig sen så vi kan göra intervjuerna och lite sånt och sedan träna ikväll såklart! Måndag means Core! Och eftersom det blev lite alkohol-drickande i lördags så behöver jag verkligen träna extra hårt kommande vecka. Tur att jag dricker så himla sällan! Det är inte bra för kroppen, och man klarar sig finfint utan det. Men ibland så kan det vara gott att dricka lite också, man får unna sig saker ibland, det gör att man orkar fortsätta leva hälsosamt (någorlunda!) och trivas med sig själv.
Sitter just nu och värmer mig med en kopp grönt te, älskar te av alla dess smaker och former, men mitt favorit är nog ändå rooibos. Men detta dricker jag nu:

Friggs goda hallonte på grönt te!

På fredag är det tenta också. Suck! Har en föreläsning hela torsdag också men får se om man åker på den för känner att det är viktigare att läsa ut boken och kolla klart nätföreläsningarna så man klarar tentan än föreläsning i den andra kursen. men vi får se. Nu ska jag dricka klart mitt te och hoppas på att mamma kommer snart!

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0