Dåligt med besökare, men får skylla mig själv!

Ser att det är väldigt dåligt med besökare alltså, inte alls som på förra bloggen jag hade. Kanske har länkat till den för dåligt? Eller så är det för att jag är för kass att skriva ofta, och intressant!? :) Tror nog på det sist nämda mest..

Redovisningen gick bra, kanon-bra till och med. Skönt! Nu är det bara sista tentan kvar, som jag suttit med en hel del idag sen imorse. Snart, snart så är det sommarlov! Fast än, inget jobb.. Suck! jag fattar inte vad det är för fel på folk,. Ringa och ge någon ett jobb, sedan skita i att höra av sig, när man inte gett ut ett nummer, eller namn eller något.. Det är bara att vänta och se, jag klarar inte att gå hemma i tre månader utan att jobba, det är ett som är säkert. Men hittar väl alltid något, dem söker alltid folk på restauranger nu till sommaren så får väl jobba inom mitt "vanliga" yrke i år igen kanske. Vi får väl se!

Nu ska jag äta broccoligratäng och vänta tills jag ska gå upp till träningen. Sista idag. Skönt faktiskt, fast segt att inte träna så mkt under sommaren nu men behöver verkligen vila och ledigt. Fast självklart ska jag inte sluta upp med träningen, kan ju inte förlora alla muskler nu när jag väl fått dem! :)

Ikväll är det final, Manchester United mot Barcelona! Jag vet vilka som vinner, mitt favoritlag med min favorit spelare, Manchester United och Christiano Ronaldo! :D
Nu är det bara att hålla tummarna på att dem vinner...

Cya

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag läser iallafall din blogg varje dag :)

2009-05-27 @ 23:11:52
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0