Huset.

Vet ni vad? Har ju glömt att visa er bilderna som fotografen tagit och lagt ut på www.hemnet.se på mammas och deras hus! Nu äntligen kan alla se det fina huset, som jag knappt vill att dem ska flytta ifrån på ett sätt för det är så himla mysigt! Men samtidigt vill jag ha dem närmare mig, och huset är alldeles för stort nu när jag flyttat, Fredrik flyttar till sommaren och smågrabbarna bara är där ibland. Tre våningar till 2 ibland 4 pers är väl kanske inte så skoj. Bara onödigt mycket att städa till ingen nytta :D

Men här kommer bilder iallfall! Klicka på dem för att se större.


Här är huset från framsidan.

Det stora vardagsrummet med öppen spis och 6 meter högt i tak. Love it!

Kökets matplats.

Inglasade Entrén.

Hallen när man kommer in genom entrén.

Stora vardagsrummet sett från ett annat håll.

Biorummet. Skiljeväggen mellan de olika rummen har vi en filmduk som man hissar ner till projektorn.

Läshörna med utgång till altan.

Badrummet på mittenvåning/entrévåning.

Köksdelen med utgång till altan.

Altanen. Med infravärme i taket, helt perfekt.

Min storebrors sovrum med balkong.

Baren/tv-rum på övervåningen.

Bild tagen ner på stora vardagsrummet från övervåningen.

Smågrabbarnas sovrum med egen toalett på rummet.

Smågrabbarnas balkong med utsikt över ån.

Mitt gamla rum som nu är tränings/kontorsrum.

Mammas och Mikaels sovrum med utgång till baksidans trädgård.

Badrummet på nedervåningen med bastu.

Huset och ladugården sett från ovan.

Bron över ån där man kan fiska lax, ål och kräftor! :)

Ja som ni ser är det ett väldigt stort hus, men jag tycker dem har missat en hel del saker på korten faktiskt. Men men, man kan inte få allt och hade dem tagit kort på allt så hade det ju blivit enormt många bilder. Här är ju redan 21 stycken. Men nu vet ni iallall hur det ser ut där jag varit och städat och pysslat och haft mig det senaste. Och är ni intresserade av att gå och kolla på det eller känner någon som är ute efter världens mysigaste hus, så är det visning den 3/6, nästa onsdag! :)

Cya!






Kommentarer
Postat av: Therese

Oh jäklar sikket hus : )

2009-05-30 @ 14:50:15
URL: http://hanssontherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0