Innan jag går och lägger mig, för skojs skull..

Hur många gånger har du varit kär? Helt på riktigt så är det nog bara två gånger jag varit sådär riktigt kär.

Favoritgodis: Frukt-nappar!

Coolaste stad du har besökt: Hm, har inte besökt några "coola" städer egentligen. Gillar Malaga i Spanien.

Action eller Skräck? Älskar skräck-filmer (sålänge jag slipper se en ensam!) Action är väl inte så mycket för mig.

Vill bli när du var liten: Kläddesigner eller någon annan slags konstnär. Ville måla saker helt enkelt.

När fick du din första kyss: Hm, ska man komma ihåg sånt? Måste varit typ 14 kanske?

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Mellanstadiet hade jag nästan alla rätt på allting vi gjorde, men på högstadiet var det andra saker som blev roligare än skolan.. :)

Vad är du beroende av? Min mobil och finns säkert massa annat som jag inte kommer på nu..

Dagens roligaste händelse: Att mamma och dem verkar ha hittat en bra mäklare denna gången

Dagens tråkigaste händelse: Att jag och Rikard bråkade

Dagens humör: Entusiastisk, seg och rätt lugn

Vilka tv-program följer du? Andra avenyn, Efterlyst och Hell´s kitchen just nu tror jag.

Vad gillar du mest med dig själv? Min starka vilja

Vad gillar du minst? Att mitt självförtroende dalar ibland

Vad är det roligaste du vet? Att få omges av människor jag tycker om och göra roliga saker tillsammans.

Har du något motto? "I didn´t say it should be easy, I only said it would be worth it" - Jesus

Hemlig hobby? Den skulle jag väl inte säga här om den var hemlig?

Något vi inte vet om dig? Att jag är ganska så rädd för förändringar..

Vad ångrar du? Att jag inte presterade mitt bästa på högstadiet så jag gick ut med bättre betyg

Vad önskar du? Att jag hade en villa vid havet!

Vad klarar du inte dig utan? Mobilen, min säng och tvn! :P

Vad gör du helst en vardag? Pysslar här hemma, tar en promenad eller umgås med vänner.

Vad gör du helst en lördagskväll? Kolla på en bra film, äta god mat tillsammans med mina nära

Vad har du mest av i din garderob? Skor eller underkläder antar jag!

Drömjobb? Arbeta med ungdomar som har anorexi eller på en restaurang utomlands.

 

Det var allt för idag! G´nite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0