Inte ett moln...

Så långt ögat kan nå! Wiiho! :D Det är soligt och blå himmel ute idag. Som dem sa. Men undra om det håller i sig hela dagen verkligen? Ska äta frukost och lite så, ringa pappa och höra om det är skönt ute för då går jag deffinitivt bort tills hans trädgård för att få lite sol i ansiktet igen! Tycker all min färg har försvunnit, men tydligen har den inte det. För igår när jag gästade Emma och Leah så sa hon att jag var så brun och fin. "Då skulle du sett för en vecka sedan" sa jag buttert. Haha.
Ja, som sagt. Igår skippade jag träningen för tänkte fortsätta läsa min bok, men så skulle grabbarna spela poker här sen på kvällen, inklusive Emmas sambo så jag åkte upp till henne istället så vi fick umgås lite för det var inte igår direkt. Och det tycker jag är jättetråkigt. Har lixom inte ens fått lära känna hennes dotter, och allt som vi pratade om när vi var yngre, och "systrar" att vi skulle bo i parhus och sånt. Hehe. Ja, en vän som henne hittar man bara en gång i livet. That´s it. Men det är det som är så bra med vår vänskap, vi behöver inte höras på flera år och sedan när vi väl ses är allt som vanligt igen.

Filmen vi såg i lördags förresten var kass. Riktigt kass. Så det är ingen film jag kommer rekommendera här. Den besparar jag alla skräckfilms-älskare! Men, däremot såg jag en bra film i söndagskväll på tvn, Galen i Kärlek hette den tror jag, med Jack Nicholson. Den var riktigt bra. Jag gillar kärleks-komedier, och även om denna inte var jättemycket komedi, så skrattade jag en hel del faktiskt. Den var jättemysig men Rikard satt vid datorn så kollade på den själv. Men inte ska man tvinga sina pojkvänner att kolla på romantik, det är ju ungefär som att han skulle tvinga mig se på någon tråkig actionrulle eller något.. Dock har jag turen att han inte heller gillar action! :P

Som sagt, idag blir det läsning, läsning och åter läsning. Måste läsa klart boken idag. Har ju imorgon på mig också men då är jag upptagen med annat och vill gärna kunna lägga undan boken en dag innan vi ska skriva om den. Så får väl se om jag lyckas, men lägger jag mig i solen blir det nog inga problemas!

P.s. Måste bara tilläga innan jag avslutar, pappa långbens har kommit nu!! Fy! Släppte precis ut en genom vårt fönster. Den har nog varit här inne hela natten... Uuuhh! Dem är ju bara så äckliga! Flyger omkring som dem rökt på typ.. Man vet aldrig vart den ska.. D.s




Cya!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Fin blogg :)

Riktigt fin bild :D

2009-05-13 @ 17:27:07
URL: http://isabellesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0