Jag blir glad!

Av detta underbara väder. Kan det bli bättre? Hoppas bara det håller i sig, iallfall lite till. Så man kan få lite färg på sin bleka kropp igen. Suck. Det är tråkigt när färgen man får försvinner bara för att solen inte är framme på ett tag. Men nu jäklar, nu får vi hoppas att sommaren har kommit på riktigt!

Vad tyckte ni om magövningarna jag visade er? Var dem bra? Någon som vågar testa? Skriv gärna en kommentar om dem! :) Har sjuk träningsvärk sedan skivstångspasset i torsdags, men det är mitt eget fel, hade inte tränat det passet på 4 veckor! Dumma mig. Och nu är det sommar, men imorgon har jag och Emma bestämt att vi ska ta vår första springtur. Puuh. Undra hur detta ska gå? Men vill man göra tjejklassikern får man väl börja ligga i nu så man är riktigt grym och kan få bra tider!!

Nu ska jag snart äta frukost och vänta på att Emma ska höra av sig, hon sov i stan inatt för hon hade stukat foten stackarn. Hoppas inte hon sover för länge bara. Annars får jag väl väcka henne ;)


Nästa torsdag åker mamma och Mikael dit... JAG VILL MED!!! :(:(:(

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0