Jag kan se lite blå himmel idag mellan molnen..

Det är alltid något! Det ser ut att blåsa mycket mindre idag också, skönt. Men tycker det är tråkigt med dessa stora dock vita, moln som är på himlen. Vill se bara blått, blått blått! Men det kanske blir bättre senare under dagen så man kan ta sig en skön promenad eller så iallfall. Vi får väl se :)

Träningen igår var skön! Det var härligt att promenera dit och hem faktiskt. Ett rätt bra avslut en söndagskväll, det får man nog göra oftare.
Satte mig och målade mina naglar igårkväll när jag kommit hem och duschat och gjort iordning mig. Det blev färgen Peach Coral som är riktigt somrig och fin tycker jag! 


Och såhär blev det! Fint va?


Nagellacket är från Isadora och är nummer 134 om ni blir sugna :)

(Förresten, det är mina riktiga naglar om någon undrar, brukar få frågan om det ganska ofta! Men nu vet ni!)

Cya!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jättefin färg ju! =) Det måste jag spana på i affären ;) hahah!

2009-05-11 @ 12:26:14
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0