Ny design!

Har suttit hela morgonen med en ny design till min blogg, och gud vad jag blev nöjd! Vad tycker ni? Är den bättre än den förra? Jag har äntligen lyckats göra en egen header med egna bilder! Och att bakgrunden lyser igenom och lite sånt. Små fix. Visst, den kan bli tusen gånger finare men jag tycker att jag börjar bli lite haj på det här nu! Så Jennie, snart kan jag nog göra en header åt dig också med bilder på som du ville ha :)

Hoppas bara den funkar och visas nu direkt också, sist var det ju lite krångel och tog sin lilla tid innan det visade sig. Men det ska nog lösa sig! :)

Cya!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe din nya bloggdesign är verkligen jättefint! så mycket cissi! =) haha! Va gulligt att du tänker på mig :)

2009-05-09 @ 21:41:00
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0