Otur?

Gick bort till pappa för att lägga mig i trädgården men det gick bara att ligga ca 20 minuter sedan så tröttnade jag på alla stora moln som kom och täckte solen hela tiden. Det blev för kallt och blåsigt när solen var i moln så jag gick hem igen. Men så tittar jag ut nu, och vad ser jag inte om klarblå himmel? Jävla skit. Inte meningen att jag ska sola idag antar jag. Får hoppas det blir fint väder imorgon helt enkelt!

Gick in på min mail för att kolla om tentan blivit rättad än, den som jag hade världens ångest över för att jag har klarat varenda tenta detta första året hittills, men ska jag kugga någon så är det den. Och så hade man fått svar, men hon kunde ju inte göra som alla andra lärare, och skriva ut via mejl att vi klarat den eller ej, utan vi måste till studentcentrum för att hämta den! På campus! Fattar hon inte att vi är en typ av distanskurs och bara är i skolan var fjärde vecka? Som tur är så ska vi ju till skolan på torsdag så får hämta ut den då, men suck så jobbigt att vänta två dagar på att få se om man behöver sätta sig och komplettera eller göra om något om man nu kuggat... Nej, det var väl inte så kul!

Imorgon blir det hudvårdsförsäljning med mamma och ev. brorsans flickvän och kanske en kompis till mamma. Får se vilka det blir. Det är märket Mary Key som ska försöka sälja produkter till oss. Vi ska tydligen få en lättare ansiktsbehandling först också, vilket är bra för att få känna på hur produkterna verkar och så. Jag som sagt har väldigt känslig hy så är mycket vaksam när det kommer till hudvårdsprodukter. Men vi får hoppas att tjejerna är duktiga och kan sin sak så kanske dem lyckas sälja något till mig(?!) :)

Idag står det Kycklingschnitzel med Pommes frites och en kall het aioli på matsedeln. Allt gör jag givetvis själv för att det ska bli nyttigast och utan massa konstiga tillsatser! (Förutom pommes fritesen som är köpta). Det ska bli himla gott, eftersom det är kyckling så är det bra protein också, och inte så värst onyttigt som schnitzel annars kan vara, då den ofta är friterad och annat äckligt. Nejdå, det går att göra den precis lika god även om man inte friterar den! Promise! :)



Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0