Sista skivstång för terminen, check!

Jaha, så var det slut på denna träningsterminen. Eller, sommargympa är det ju två gånger i veckan hela juni uppe på furulund, men det är ju bara medelgympa pass så ingen mer skivstång, core eller yoga på hela sommaren. Suck. Ska bli lite skönt med ren semester och inte miljarder träningspass i veckan, men nu börjar sommarträningen och egenträningen istället. Ska börja springa med Emma på söndag, nu har vi bestämt ett datum, finally. Så det blir det, simning blir det säkert en hel del tillsammans med solning ;) Och självklart blir det lite cykling och skivstång hemma hos mamma i deras lilla hemmagym. Så sysselsatt och hålla mina muskler i hyfsad trim kommer jag nog göra iallfall. Annars hade jag blivit bra deprimerad att bli av med allt som jag kämpat för att få detta året!

Var precis inne och beställde en ny bok, och det kändes riktigt bra för denna gången var det ingen skolbok! Yippi! Denna gången beställde jag en bok som jag så länge velat läsa, men lixom glömt av det. Så fick jag ett mejl från adlibris nu om att en tredje bok har kommit ut och då var jag ju tvungen att beställa andra boken snabbt som attans så jag kan läsa tredje snart också. Jag pratar om Jens Lapidus underverk. Första boken heter Snabba cash och den var verkligen superbra. Rekommenderar den starkt! Det är verkligen ett språk i boken som kriminella/ungdomar använder idag, mycket slang och roliga ord som gör att man sätter sig in i det ännu mer, men inte att förglömma, den passar även älder människor, min mormors gubbe har läst den och tyckte den var jättebra men var skit förbannad på alla dessa idioter. Haha. Böckerna handlar alltså om Stockholms undre värld med kriminella och poliser etc. Så snabba cash har jag alltså läst för ett bra tagsen, nu beställde jag nr 2 Aldrig fucka upp. Har också hört att Snabba cash har börjat göras som film, WOW säger jag bara. Den kan bli riktigt bra, om det är rätt skådespelare med. Vi får helt enkelt hålla tummarna.

Nu ska jag ta mig något att äta och bara slappa resten av kvällen. Imorgon ska jag nog sätta mig lite med tentan igen som jag har kommit en bra bit på. Skönt det börjar kännas nu när allt börjar trappas ner, och att värmen och solen ska komma i helgen gör det ju inte sämre!




Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0