Slapp dag.

Åkte upp till mamma förut på dagen. Hade ingen lust att bara vara hemma, blir så slapp och rastlös av det. När jag kom hem till mamma så gosade jag lite med dem tre små tillskotten i familjen! Just det, en av mammas katter har fått sina ungar nu, det blev tre stycken otroligt söta små bebisar! En grå, (som jag tror kommer bli lurvig!) en svart och en randig. Jättemysiga är dem, men väldigt pipiga faktiskt. Dem är tuffa redan när dem bara är en dag gamla :)

Fick hjälpt mamma och Mikael att måla planritningar på huset som dem behöver nu när dem ska sälja det. Det var väldigt mycket mätande och ritande och så, då det är tre stora våningar med massa förråd, badrum och dylikt på alla våningsplan. Men nu har dem planskisser så dem kan visa när huset är ute på försäljning. Känner mig riktigt duktig som både fixat min blogg design och målat planskisser idag, är nog lite på min kreativa sida idag, och det var längesen.. Tyvärr. Förr älskade jag att måla och pyssla, det var det absolut bästa jag visste. Och det är det faktiskt egenltigen fortfarande, men man har lixom inte samma tid och ro till det längre. Men så fort vi börjar få en bra inkomst och så så kommer jag pyssla och ha mig med hela lägenheten, som jag längtat länge efter att få göra. Men får nog vänta ett tag till med det. Men oj, vilka ideér jag har! :)

Ikväll blir det bara till att kolla på film och mysa jag och hjärtat. Tänkte åkt in på bio men jag är trött och har mensvärk emellanåt och han hade clanwar ikväll så vi bestämde oss för att kolla film hemma istället. Så nu är han nere och köper godis till oss (som jag förtjänar en dag som denna!) så sätter vi väl på en skräckis sen. Love trhiller filmer! Sålänge man slipper se dem själv.
Berättar mer om film/-erna vi ser på imorgon, om det är något att rekommendera.
Ha en jättetrevlig kväll alla mina läsare!

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0