Längesen jag skrev här nu..

... Men nu kände jag att det var dags! Idag är jag ledig, väntar på en bok jag beställde imorse som jag måste ha för att kunna plugga på nästa tenta och seminarium. Hoppas verkligen den kommer fort, har inte råd att förlora allt för mycket tid i dessa hektiska tider! För det är det, minst sagt.

Sitter och har sån julstämning så det inte är klokt. Ja, min jul-nostalgi har redan satt igång. En hel månad innan alla andra ens börjar tänka på jul, jag längtar mer till jul och när snön kommer än min 20-årsdag. Hur är det möjligt? Snacka om att vara jul-beroende.. Jag älskar julen! Så snart får det bli en ny bloggdesign också, med lite härliga vinterbilder och julinspiration. Jag längtar till att jag kan börja pynta, köpa julsaker och julklappar och ha julbak med mina vänner och min familj! Det ska bli så mycket mysigheter hos mig i år att ni inte kan ana. (Hur jag ska hinna med allt är dock en annan femma.. Men jag SKA hinna!).

Alltså, det där med min födelsedag och att jag längtar mer till jul, betyder ju inte att jag INTE längtar till den såklart! (Ni måste bara förstå hur mycket jag längtar till julen, sen kan ni förstå att jag längtar ihjäl mig till min födelsedag också). På lördag är det dags att fira mig, det är ju två dagar innan min riktiga födelsedag, men en lördag måste det ju bli på när det vankas storkalas! Det kommer både släkt och vänner, vi kommer bli ca 50 pers mer eller mindre. Oj, så kul det ska bli! Och inte nog med det, så kommer Rikards släkt komma också, så äntligen ska alla få träffa varandra. Kanske är dags efter fyra år tillsammans? :) Jag håller på att planera lite hur dukning och allt annat ska se ut.. Ska ge mig ut på äventyr med Carro sen som har lovat att hjälpa mig. Jag ska nämligen finna en stor del av min dukningsinspiration i självaste naturen! Det är ju det hösten står för, så varför inte ge sig ut och ta del av den? Jo, det ska jag verkligen göra. Och jag ska verkligen få det riktigt snyggt till på lördag då vi ska vara på Mikaels restaurang i Partille. Så jag ska dit redan på fredag eftermiddag och börja pyssla och kolla vad som behöver göras. Åh, jag längtar! Ni märker nog att jag har mest koll på hur dukning och dekorationen ska se ut än hur jag själv ska se ut eller hur allt annat kommer att bli. Men jag är sån att om allt pyssel jag gör blir perfekt, så kommer allt annat bli perfekt också! En riktigt mysig härlig dukning med massa ljus och annat fint kommer göra kvällen helt underbar.. På alla sätt! Och att få fira tillsammans med både släkt och mina närmaste vänner, det gör ju inte saken värre.

Detta ska bli den bästa 20-årsdagen man kan ha. Det ska jag se till! Eftersom min senaste "viktiga" födelsedag, 18 år, blev som den blev när mina underbara vänner tog ut för att fira mig (min älskade underbara ängel gick bort så kvällen hastigt fick ett slut, för er som inte läst bloggen från början) så ska denna bli perfekt! Och på tisdag, den 10onde, då det är hela två år sedan min älskade, vackra vän försvann från mig/oss så har jag tagit mod till mig att nog åka upp till kyrkogården för första gången. Men dessa dagar finns inget annat i mina tankar än du nästan, åh, jag saknar dig så... Du var så underbar på alla sätt, min söta vän.. Jag kommer väl inse allt till hundra procent när jag står där på kyrkogården. Under dessa två åren har jag tänkt och tänkt på dig, men inte som att du är borta, helt.. Det är svårt att förklara, men du finns alltid hos mig!

Nu ska jag gå ner och se om tvättmaskinerna är lediga, för det var dem inte förut.

Lovar att skriva om hur lördagen blev! :)

Love/Cissi


Kommentarer
Postat av: Becca

Läs mitt senaste inlägg gumman .. Hoppas allt är bra puss

2009-11-05 @ 23:17:56
URL: http://mammabexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0