En trött Cissi denna morgon..

Har inte sovit bra inatt, alls. Vaknat tusen gånger av att jag inte kunnat andas med näsan för den är helt igentäppt, och vaknat av att jag inte kan svälja för jag fått ont i halsen på det viset nu också, och vaknat av att jag håller på att kväva mig själv för jag måste hosta... BLÄ! Jag som skulle bli frisk idag hade jag ju bestämt. Så är det värre. Väldigt kul. Nu har jag inte tränat på en vecka. Jag har panik. Det är kaos i mitt huvud, jag måste få börja träna snart igen. Bli frisk... Jag vill inte missa torsdagens löpkväll heller, det är ju den andra redan, jag missade ju första pga sjukdom! Idag blir det mängder med te och honung...

Jag har inget roligt eller vettigt alls att skriva idag. Kom bara in för att klaga lite på att jag inte blivit frisk. Haha. Det får man göra ibland, och min kära sambo är så himla gullig mot mig när jag är sjuk :) Och Thomas har både lagat mat och diskat hos oss i helgen. Tänk vilken tur man har ibland med underbara nära och kära omkring en som bryr sig om en och förstår att man inte orkar vara superwoman när man är sjuk :) Jag är lyckligt lottad! Och på tal om det så blev Rikard inringd igen till sitt nya jobb, egentligen var hans sista dag på det stället i fredags, men dem fick tydligen lite panik där igår så dem ringde in honom och han stod som nr 1 på listan! Det tyder på väldigt bra saker.. Väldigt bra! Nu ska vi ligga i stenhårt med hans körkort, så att han kan fixa det och hoppas på en anställning. Det här ska gå vägen! Så är det bara.

Love/Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0