Bra start på denna lördag!

Yes, idag gick jag upp vid tio, åt en tallrik havregrynsgröt med banan och fysalis, sedan stack jag iväg och tog en löprunda med Emma. Helt perfekt start på dagen! Nu sitter jag här nyduschad och ska nog ta något att äta, funderar på om jag ska göra en shake eller om jag ska ta något annat.. Litet dilemma där :P Blir nog en shake tillslut ändå, det är ju så enkelt och smidigt efter man tränat att bara hälla i sig en sån!

Ska åka upp till mamma idag. Dem håller på och packa lite och så, så ska hjälpa till. Men allra mest vill jag dit för att gosa med dem sjukt mysiga kattungarna jag inte träffat på länge nu.. Det är tydligen dem kärvänligaste bebisarna vi haft, dem ställer sig nedanför mammas och Mikaels säng och bara skriker tills någon lyfter upp dem (dem är alltså för små för att komma upp själva). Dem andra kattungarna har alltid väntat med att hoppa upp tills dem kommer upp själva, och är inte ens då speciellt gosiga. Men dessa lägger sig och somnar bredvid dem, dem kommer bli så himla underbara katter! Hoppas vi hittar bra hem åt dem, där människorna tycker om att gosa :)

Nu ska jag nog se om Rikard vill vakna, han får inte sova hela dagen! Nu har han vänt tillbaka på dygnet, och det kunde inte koma lägligare... Tihi.. Mer säger jag inte än! :)

Love/Cissi

Kommentarer
Postat av: Jennie

Svar: Haha jag är lika förvånad som du ;)

Ja det hade verkligen varit superkul om vi kunde åka =) Jag är på ;)



kramar!

2009-09-12 @ 14:37:02
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0