Fönster och hår!

Tänk att jag lyckades sova till nio, trots att de har hållt på att borra på parkeringen utanför sedan kl 7. Två timmar med brötande har jag sovit, det är inte likt mig. Måste varit rejält trött! :) Men nu är jag vaken, och väldigt pigg faktiskt, otroligt skönt. Blir 10-frukost idag, som de senaste dagarna, lite jobbigt att äta frukost så sent då alla måltider skjuts upp, men det gör ingenting. Det är sommar och jag är ledig, så jag ska njuta och inte vara uppe vid 8 på morgonen, än. Jag kör nog denna vecka ut sedan får jag börja vakna i tid igen!

Jag har letat fram lite bilder till er, där ni ska få se hur det ser ut hos andra som målat svart i fönstret med vit vägg som bakgrund. Jag tycker faktiskt det är snyggt nu när jag fått låta det smälta in lite. Hittade även en bild där de målat fönsterramen svart och själva fönstret fortfarande är i trä. Varför jag visar bilden är för att det är den träfärgen vi har på våra fönster. Ja, då kanske ni förstår varför jag vill måla dem :) De är ju ändå lika mörka som en svart nästintill, så det blir ju inte mörkare, och fönstret markeras mer.


Kanske är lite svårt att se på bilden med de träiga, det svarta syns ju tydligt.


Här har de målat svart, dock är det ju väldigt lite att måla på dessa fönster, mina har desto mer trä att måla! :) Men nu förtår ni mina tankar iallafall.

På tal om något helt annat, jag vill göra något med mitt hår.
Alltså, då menar jag GÖRA något. Ja, bli chockade och förvånade, det är jag också! För er som inte känner mig så har jag aldrig vågat göra mer än att toppa mig i princip, klippa upp det lite på sin höjd. Har tonat håret, och lagt in blonda slingor i mitt redan ljusa hår. Nu är jag lite sugen på mörkt, tro det eller ej... Funderar om jag skulle passa i mörkt.. Men mamma har ju passat jättebra i det så varför inte? Pappa har mörkt hår också. Vill inte ha jättemörkt men ändå en varm brun ton. Kanske lite rödaktiga slingor? Hmm.. Ja ni förstår själva.. Mina tankar går på högvarv, letar bilder för fullt.. Har ni något förslag? Jag vill klippa till det också, men hur har jag ingen aning om.. :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är ingen fara. Du gav mig verkligen jättemycket tips och råd som jag tar till mig! :)



Det är inget skåp utan mer en vanlig vit hylla med såna hyll"ben" som håller upp den på väggen.. Hahaha! kan inte riktigt förklara :P Det är köpt på ikea iaf, tänkte ha den i mitt rum men mina väggar är för tunna så väggen kan inte hålla uppe den. Men som sagt, du får kolla på den ;)

Du kan ju även kolla på allt annat jag lagt undan till dig också då :)



Apropå ditt hår! jag låg och tänkte på det igår faktiskt, hur kul det skulle vart att se dig i nån förändring. Typ en annan hårfärg precis som du säger. Eller varför inte klippa av en bit och göra nåt coolt? det växer ju alltid ut ;) gör som jag, ta dig i kragen! hahah! min förändring var ju det bästa jag har gjort :)

2010-08-16 @ 12:13:47
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0