Im so ready right now...

Nu är det bara hostan som måste ge med sig, så är jag snart back on track! Har ju varit förkyld i en veckas tid snart, men det värsta är den jobbiga hostan, annars är det helt okej. Men har ju inte direkt kunnat ut och ta löprundor eller ens långpromenader, vid ansträngning har jag fått en hostattack direkt. Men just nu känner jag mig mer taggad än någonsin och önskar bara att det ska bli 30 augusti, det är då träningen drar igång igen. Och jösses vad jag kommer ha träningsvärk! Men det ska bli så skönt och denna hösten ska jag gå in för det till tusen, ännu mer än någonsin innan. Veckoschemat jag ska träna efter ser ut som nedan, dock kommer det säkert se lite olika ut vissa veckor då skola och jobb kan komma ivägen.

(Måndag eventuellt - medelgympa)
Tisdag -
Core & Medelgympa
Onsdag -
Medelgympa
Torsdag -
Skivstång & YOGA
Fredag -
Vila
Lördag -
Vila
Söndag -
Medelgympa

Ser nu att det blir en hel del gympa denna terminen också, men det är bra för konditionen fast helst tränar jag ju andra saker.
Vi får se hur det känns efter ett par veckor helt enkelt, ifall jag vill köpa ett kort på Life också eller inte. Jennie pratade om att hon ville börja simma också och jag älskar ju att simma så förhoppningsvis kan vi bestämma en dag i veckan att simma också, då kommer det ju bli perfekt. Sedan blir det ju promenader och annat emellan alla pass, jag känner mig hyffsat nöjd hittills. Sedan kommer det alltid lite finjusteringar när man väl kommit igång, men det tar vi då!

Nu ska jag städa lite och sedan dra igång lite matlagning. Tacos står på menyn idag. Mumma!


Dessa fina skålar har jag ju, plus tallrikar och annat. Det gör att tacosen blir ännu lyxigare och godare.. :)

Yummi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0