Lite justeringar och nytt

Nu har jag ändrat lite i bloggen, dock vill inte allt jag gjorde visa sig.. Som vanligt. Vill dock ändra lite mer så får väl se om det andra vill ändra sig, ser ni min meny-rad på höger eller vänster sida? Bytte nämligen sida och det fungerade på förhandsvisningen men inte nu när jag går in och kikar.. Knepigt!

Har även gjort lite nya kategorier som jag ska börja fylla med inlägg. Tänkte försöka göra bloggen lite mer styrd och då självklart mot träning/hälsa, välbefinnande och inredning! Såklart kommer det skrivas om min vardag också, det blir det ju alltid att man skriver. Vi får se om jag lyckas komma igång, men så ni vet, jag lägger inte in gamla inlägg i de nya kategorierna utan jag kör från scratch. Känns bäst och roligast så! Så är det något speciellt ni vill jag ska ta upp om något av dessa ämnen så hojta till! Skriver mer än gärna om sånt jag vet andra vill höra och läsa.

Nu ska vi snart se på film, någon gammal med Leo DiCaprio tydligen som skulle vara bra. Hoppas ni får en mysig kväll därute! För det ska jag deffinitivt ha. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0