Rena rama Rolf!

Kollade ni på tv igår kväll? Herrejösses vad jag skrattade åt Rena rama Rolf! Hade glömt av att det var SÅ kul, och det kommer 19.25 på fyran idag också! Missa inte det, det tänker inte jag göra iallafall! Sedan kommer fångarna på fortet ikväll också, ska bli kul. Det var riktigt roligt att se på igår, det var sig likt som program, speciellt när det var samma programledare som förr. Tittade ni? Vad tyckte ni?

Har precis målat andra gången med färg på dörrkarmen, undrar om jag behöver måla ytterligare en gång.. Det får vi väl se när det torkat om ca 16 timmar, men just nu ser det ut som att på vissa ställen där det varit mycket spackel kommer jag behöva måla en gång till. Men det kan ju ändras när det torkat lite också. Funderar på att sätta igång med listen i köket snart också, lika bra att ta den nu direkt också, måste ändå slänga penseln efter jag målat med denna färg, oljebaserad vilket gör att jag får PANIK så fort jag får det på händerna eftersom den vägrar försvinna och bara kladdar. Råkade få lite vit färg på mina svarta shorts nu också, får väl se om det försvinner i tvätten. Men nu hörni, nu börjar det närma sig ett slutresultat i detta rummet :-) Ska få upp gardinstång och sånt på fredag när pappa har semester, då ska han komma med maskiner jag inte äger och hjälpa till! Gulliga pappa! Han ställer upp i alla lägen han. Kan inte önska mig en bättre pappa!

Nu ska jag fundera ut vad det blir till middag idag... Är inte sugen på något alls, tråkigt nog. Får väl se om R har något önskemål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0