Underbara lördag, underbara sol!

Åh, idag mår jag så otroligt bra! Har fått en perfekt start på denna lördagen, och känner att den kommer bli lugn och skön. Igårkväll kom Emma hit, så vi drack lite gott vin, åt lite räkor och sedan avslutade vi med lite yoghurtglass och frukter! Är så glad att jag har en kompis som älskar frukt och lite nyttigare snacks precis som jag, och som älskar att träna och ta hand om sin kropp! Allt blir så mycket lättare då. Vi hade supermysigt, kollade på Lets Dance och höll tummarna för att Rabih skulle få stanna minst en vecka till, och det fick han. Mest ville jag att han skulle stanna för han är ju så otroligt charmig och som en nallebjörn! Det är något att titta på, förutom dans alltså :) Grabbarna satt i köket och spelade poker, och vi satt med tända ljus uppkrupna i soffan. Trötta och helt utslaga! Sedan gick Emma hem vid tolv, då slängde jag mig i säng nästan direkt, för skulle ju upp halv åtta idag. Skulle vara nere och öppna lokalen för yogan klockan nio, så kastade i mig en macka och lite juice så tog jag en promenad ner på 40 minuter ganska exakt och började tända ljus och göra iordning. Yogan var underbar, för solen lyste in genom fönstret och man kände verkligen lugnet sprida sig och att snart, snart så kommer våren även i år! Tog bussen hem för handlade lite frukt och så innan, så gjorde iordning en god fruktsallad och två mackor till brunch. Så så har alltså min dag börjat, och nu hamnade jag här. :)

Vad jag ska hitta på idag, har jag ingen aning om. Jag tar det som det kommer, det blir nog lugnt och skönt idag också!

Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0