Duktiga Cissi

Jösses, den där energin jag skrev om att jag hade, den är helt otrolig! Har hunnit vika in massa tvätt, byta sängkläder, tvättar dem, diska, städa undan massa skit som stod i onödan i köket (pga. målningen) och nu sitter jag med träningskläderna på för nu drar jag och tar ett par varv i Dammekärrspåret. Tänkte försöka ta tiden idag och se, kan vara kul att börja ta lite tid så man har något att gå efter och se förbättring sedan, det enda jobbiga är ju att man får bära med sig mobilen i handen då jag inte har en klocka som tar tid, men det får väl gå. Återkommer senare, då får vi väl se om energin håller i sig, eller om löpningen tar ut all! :)


Kommentarer
Postat av: Bettan

Glömde skriva hur jag jobbar i nästa vecka, alla vardagar utan onsdag, ledig helgen :) Samåka?

2010-07-16 @ 11:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0