Kanske...

Jag har kanske ÄNTLIGEN (!) hittat hur jag vill min tatuering ska se ut. Nu kommer mina vänner tappa hakan, för vet inte hur många ÅR jag letat efter precis den där bilden som kommer passa mig perfekt. Men nu börjar jag känna mig lite mer redo, för hittat en bild jag blev kär i, eller rättare sagt, lite kombination mellan några bilder :) Så nu ska det klippas och klistras lite, tänkas så det knakar, rådfråga och sedan skissa lite, och hoppas att jag kan ta mod till mig att beställa tid inom en framtid så jag kanske kan få fixat det i slutet på detta år åtminstone... Who knows?! :) Tänker inte lägga ut någon bild här, men kan berätta att jag alltid velat ha en delfin/delfiner tatuerat, och det är så det kommer bli också. Delfiner är ett mycket speciellt djur för mig, och ligger mig varmt om hjärtat. Och jag kanske kommer beställa tid efter jag och R varit på Kolmården och jag fått göra min present jag fick av honom, min dröm sedan jag började veta vad en delfin är... Bada med delfiner! Men vi ska förmodligen dit i slutet av sommaren, för jag vill ju även passa på att kunna vara i djurparken, åka safari och lite så då R aldrig varit där. Safarit var min andra favorit när jag var där för ganska många år sedan, ni kan ju gissa vad som var min första favorit? Delfin-showen såklart :) Så ja, iallafall, nu börjar jag känna mig riktigt glad för jag hittat bilder som känns rätt för mig, och det har tagit sin tid kan jag lova, men man ska ju ha en tatuering resten av livet, så då måste man ju vara nöjd till 200%.

Så till idag, det har regnat sedan jag vaknade imorse, men nu börjar det se ljusare ut och är uppehåll. Förhoppningsvis så spricker det upp som det skulle göra, så kalaset och grillningen kan bli nere på stranden som jag längtat efter! Lite moln skadar ju inte, sålänge det är varmt och inget regn. Vid havet trivs man ju bra ändå menar jag :) Tänkte faktiskt ta och börjar spackla och slipa lite nu under dagen, så man kommer någon vart. Är lite pysslig av mig idag känner jag så det passar ju perfekt. Ska bara sitta här liiiite till.... haha (vi vet ju vad lite är när man sitter vid datorn, en timma känns som en halv minut ungefär) :). Nåja, nu ska jag inte skriva mer för detta inlägget blev ju sådär lagom intressant känner jag, men det är ju bättre än inget! :) Tycker det kommer lite dåligt med kommentarer alltså, vill ni ha mer inlägg i min enda kategori tro? Ska försöka knåpa ihop något bra :) Men då vill jag allt ha lite kommentarer också! Kanske är det för jag själv är så kass att kommentera de bloggar jag läser? Får nog bli bättre på det helt enkelt. Det är bara Jennie som är min trogna kommentatör ;-)

Nej, slänger in lite sköna bilder på delfiner iallafall, så ni har något att lägga ögonen på när det blev en hel del prat om dem! :)





Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahahaha! :) och du är min trogna kommentatör ;) <3

2010-07-04 @ 18:32:38
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0