Mys på hög nivå!

Kikade in här snabbt, snabbt i reklampausen. Inte på vilket program som helst utan något jag läääängtat så efter! Sommar med Ernst! Tja, nu förstår ni ju förmodligen att jag är MYS rakt igenom. Min mamma skrattar lika mycket varje gång åt mig när jag sett reklamen för att detta ska börja, fy fasen vad han är underbar rent ut sagt. Precis min stil, pysslig som bara den, mysig och helt enkelt harmonisk ända in i själen! :) Jaja, ska snabba mig för snart är nog pausen snart slut, tänker inte missa en sekund... :) Har iallafall varit massa sol idag så fått en hel del sol på mig, men även käkat på mammas jobb med lillebror och hälsat på min morbror. Hann inte med att slipa väggarna idag så ska ta det imorgon, pappa och lillen ska sluta tidigt imorgon så kommer de och hjälper till! Får massa inspiration till det nu när Ernst är på tv.. Ops, nu börjar det! Godkväll! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ernst är helt fantastisk :)

2010-07-02 @ 09:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0