Pretty good

Såja, nu var den löprundan avklarad och lunchen sitter fint i magen. Det blev två knäckemackor med gorgonzola på en och leverpastej och tomat på den andra och sedan lite persika med kesella till efterätt. Mums! Det behövdes verkligen kan jag säga. För jesus vad varmt det var att springa, och inte nog med det så hade jag motvind hela tiden. Men det gick, dock fick jag ont i min ena ljumske igen, som jag sträckte en gång för ett tagsen, vilket inte känns bra, alls. Men jag tog tiden och det blev ca 25 minuter på 5 km vilket betyder att jag springer 1 km på 5 minuter ungefär. Känns helt okej med tanke på denna värmen och min ömmande ljumske! Nu börjar det likna något. Kanske inte kommer bli helt död när träningen satt igång i höst iallafall? Vi får hoppas att jag inte blir det. Konditionen och benstyrkan finns ju hos mig nu, armstyrkan är däremot kassare än någonsin... Fick träningsvärk i armarna efter att vi målade häromdagen, tog ett tag innan jag fattade vad jag hade gjort tills jag insåg att "aha, jag slipade och sedan målade upp mot taket". Haha, känns nästan löjligt att vara så svag i armarna! Men till höst blir det ändring på det, för en söt tjej i föreningen har gått utbildning nu i våras till skivstångsledare så vi ska få tillbaka det. YES säger jag bara. Längtar mer än någonsin till hösten faktiskt. Det ska bli underbart, och inte nog med det, vi får ju tillbaka core också då en medelledare vidareutbildat sig till det. Jag säger bara, beach 2011 kommer bli livsfarligt... ;) Eller, höst/vinter/vår 10-11 kanske kommer bli livsfarligt för mig? Kanske kommer träna ihjäl mig? Nej, ska nog mycket till till det. Nu ska jag bestämma mig vad jag ska ha på mig idag, och sedan fixa lite innan det är dags att åka och hämta R på jobbet. Ha en underbar fredagskväll, det ska jag deffinitivt ha!


Kommentarer
Postat av: Jennie

JÄKLAR! hur grym är du inte??? :P 1 km på 5 minuter??? :SS vafan, det tar ju för mig att gå typ några meter känns det som :P hehe

2010-07-17 @ 23:37:25
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0