Värmeslag!

Får värmeslag! Herrejävlar vilken värme rent ut sagt! Och det syns på mig också, en och en halv timma i solen förut, utan solskydd för har inte haft det den senaste veckan och klarat mig hur bra som helst från att bränna mig, men nu känner jag mig som en kräfta typ! Shit, på en och en halv timma, mitt på dagen visserligen, men det gjorde jag igår också samma tid, så fick jag så mycket färg, och tyvärr RÖD färg! Även i ansiktet som jag inte smörjt in den senaste månaden? Helt sjukt är vad det är, rena rama tropikerna ju! Hoppas verkligen brännan lägger sig till imorgon eftersom jag ska vara i Falkenberg och på beachen hela långa dagen. Inte kul att vara bränd då, då vet jag en som kommer må dåligt av soleksem efteråt. Dock tror jag inte jag bränt mig på den nivån som de flesta brukar anse bränt sig, jag är lite små röd på sina ställen men det gör ju inte ont eller så, kliar lite och det bådar ju gott för soleksemen... YAY! :( Jaja, sånt är livet, nu kanske jag får lite tid till att vara inne och fixa också...? :)

På söndag är det kalas för min minsta prinsessa som fyller år, lilla Clara. De har planerat att vi ska grilla nere vid tumlehed (badplats i Torslanda vid havet) och det var många år sedan vi hade kalas nere på stranden! Har sett fram emot det så sedan jag fick veta och imorse när jag kollade vädret visar de REGN på söndag! Så typiskt om det blir det och det inte blir kalas vid Tumlehed. Det hade varit så perfekt som det kunde bli, men allt kan man väl inte få.. Men jag ska allt be lite extra till vädergudarna om sol på söndag, så får det gärna komma en skvätt regn på måndag istället, det gör inte mig så mycket. Men sol, sol, sol vill vi ha på söndag! :)

Ska kanske grilla idag fick jag höra nu, det har jag velat göra hela dagen, ibland slår lixom ens önskningar in. Har tagit fram en regnbåge ur frysen som vi ändå tänkte äta till middag, och vad är godast om inte att göra den på grillen? Lite färskpotatis med gräddfil och gräslök till så kommer jag njuta av allt som har med livet att göra. Mumma! Vad ska ni hitta på i denna värmen? Ha en trevlig fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: carolina

Vill ha DIN åsikt i min Hissa eller Dissa!

Som jag har varje fredag =)

Vill du inte vara med så strunta i detta och

ha en fortsatt trevlig kväll! :)

/ Mvh ialwayssurrender.blogg.se

2010-07-02 @ 22:28:23
URL: http://ialwayssurrender.blogg.se/
Postat av: Jennie

haha jaa =) Här har du hemsidan till deras second hand; http://www.kretsloppet.se/Kretsloppet/Kontakta_oss.html

2010-07-03 @ 11:11:09
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Carolina

Tack för ditt svar i min blogg

" Hiss eller Diss"

Kommer att ha hiss eller diss varje fredag där du kan tycka till :)

För övrigt besök gärna min blogg och läs om allt möjligt :) (kommentera gärna) svarar på frågor så fort jag ser dom.

Ha en underbar dag i detta fina vädret.

Kramiz

2010-07-03 @ 16:01:02
URL: http://ialwayssurrender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0