Drömmarnas land

Har varit inne och kollat flera gånger, men jag ser aldrig min nya design. Så himla störande! Hoppas att alla andra kan se den iallafall? För när jag går in i stilmall och förhandsgranskar så visas den, alltså är det den som ska vara nu. Knepigt. Men känns som jag skriver såhär varenda gång jag bytt design, så den kommer väl :)
Sitter och drömmer mig bort... Medan R kollar på fotboll. Jag drömmer om framtiden, om hur allt kommer bli och se ut, om hur mycket jag vill kunna ägna mitt liv åt träning och att umgås med alla jag älskar... Om hur jag så gärna vill ha mitt hus vid havet NU, kunna sitta på altanen med ett glas vin och se solnedgången... Bara njuta av livet. Kunna känna mig stark och självsäker, och bara ha roligt och göra saker som faller mig in. Kunna ha pengar till att göra alla saker jag vill göra, och framför allt, kunna pyssla och måla och inreda precis så som jag vill ha det, med alla tusen idéér och tankar... Ja, ni hör själva, jag bara drömmer och drömmer... Men en sak är säker, drömmar är till för att förverkligas!

Blir irriterad på att min kamera lagt av också, måste bara köpa nytt batteri eller ny kamera SNARAST. Nu när det är sommar och man hittar på massa skoj så vill man ju kunna ta kort och föreviga ögonblicken! Så det får jag skriva upp på min kom-ihåg-lista i bakhuvudet, som jag troligtvis kommer glömma undan i en vrå tills det är för sent :)
På fredag kommer min älskade, fina mamma hem! Längtar massvis efter henne nu, men känns underligt att behöva åka hem och lämna huset, känns som vi alltid bott här? Så bra installerade vi oss på tre veckor med andra ord :) Den dagen jag bor i eget hus kommer jag nog trivas som fisken i vattnet! Eller, ta bort nog, jag KOMMER trivas som fisken i vattnet. Det är ett som är säkert!




Sweet dreams cuties
CISSI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0