If tomorrow

Sitter och väntar på att fotbollen ska ta slut och Sopranos ska börja. Den serien går på tvåan nu på kvällarna och jag har fastnat för den kan man säga. R har redan sett hela serien på datorn, men den är så bra så han kollar gärna på den med mig också, dock är den i lite senaste laget (22.45-23.35) så jag har som vanligt somnat ett par gånger och missat en del.. Tydligen är det inte bra att missa så lär väl bli att jag får titta allt på datorn också i slutändan :)
Det har varit kanonväder idag, jättevarmt! Dock har jag inte hunnit sola och så så mycket då jag var tvungen att åka till skolan för att träffa hon som håller i utbildningen jag ska gå hela hösten. Fick massvis med information och lite hjälp på traven om vad vi kan börja göra, så det känns positivt och nu känner jag mig riktigt engagerad! Nu är det bara att vänta till 24 augusti då föreläsningarna börjar dra igång, då ska det allt sättas fart på tankeverksamheten! :)
Förhoppningsvis blir det bara sola imorgon, och lite salta bad. Har nämligen planerat att åka till havet om vädret tillåter, vilket det ser ut som att det ska göra. Jag har längtat så efter att få åka ut till havet och bara njuta när jag vill, men vädret hittills har ju inte varit direkt bra värme-mässigt. Även om solen varit framme har det blåst iskallt, men idag kändes inte vinden kall alls så det ska nog vara skönt även vid havet! Får inte glömma spf heller, trots att jag fått min grundfärg nu lyckas man alltid bränna sig vid havet. Och bränna mig vill jag inte. Vill bli brun inte röd :)
Nu är fotbollen slut så jag ska inta soff-läge! 

Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0