Kladdkaka med daimgrädde

Just nu sitter jag och hoppas att regnet drar förbi, men det ser lovande ut! För ikväll blir det grillning för andra dagen i rad, igår var Daniel och Sanja här och ikväll kommer min fina kusin och hans flickvän hit och grillar med oss! Jösses vilken semester vi har :) Tänk att mamma och Mikael kommer hem på fredag, självklart vill jag ha fredag mer än någonsin, saknar min mamma jätteJÄTTE mycket, med tanke på att jag i vanliga fall umgås och träffar henne nästan varje dag. Hon är verkligen min bästa vän! Men det ska bli tråkigt och segt att åka hem till vår lilla lägenhet, UTAN bil... Jaja, dessa veckorna får man bara se tillbaka till och minnas när man är hemma igen! :)
(Det är inte jobbigt att bo hemma hos oss om det är så det låter, men menar bara att det är STOR skillnad på en två våningsvilla och en etta på 40 kvm!)

Har inte blivit någon löpning för min del hittills, jävla skit! Förlylningen vägrar släppa, blir så irriterad. Alltid  när man precis kommit igång slår det till, det slår aldrig fel! Varför är det så? Jag ska verkligen försöka se vad jag kan göra åt mitt immunförsvar, förstår inte hur det kan vara så dåligt. Jag tränar regelbundet, äter nyttigt och hälsosamt, gör allt man ska göra för att INTE bli förkyld och sjuk. Ändå är jag den enda som alltid blir det nästan, trots att jag lever mycket hälsosammare än de flesta i min omgivning. Hm, skumt det där... Har ni några tips så dela gärna med er! Tar varenda tips jag kan få just nu :D
På måndag ska jag åka till skolan i Trollhättan, trots att jag "slutat" där för två år. Eller, nu har jag ju inte det längre eftersom jag startar denna nya utbildningen där! Jag och Pernilla ska träffas innan och luncha och så, ska bli så mysigt! Har verkligen träffat två vänner för livet, som jag har så mycket gemensamt med! Men vi ska iallafall få våra pärmar och träffa hon som håller i utbildningen, då vi missade kick offen som var förra torsdagen. Då får vi se hur upplägget kommer se ut, och sen kan jag nog berätta mer om vad det är för utbildning :)
Nu är det dags för mig att ta tag i lite städning, och sedan bakning. Jag hittade ett perfekt recept på en god dessert på en av mina bloggar jag läser dagligen, inlägget och receptet hittar ni här: Ellas inspiration!

Bild tagen från Ellasinspiration.blogg.se - Karin Borg

Kram
CISSI

Kommentarer
Postat av: Jennie

ÅH! den där måste du bjuda mig på nån gång :) hehe

2010-06-21 @ 19:35:31
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0