Med måtta

Har precis kommit in, från härlig solning i trädgården. Var väldigt duktig idag och solade bara en och en halv timme med spf20 på mig, för att inte bränna sönder mig nu de första dagarna man ger sig ut i solen. Vägrar bränna mig i år alltså, speciellt inte av dumhet och skita i att smörja in solskydd eller ligga och pressa alldeles för länge. Man kan ju inte sola på flera dagar när man bränt sig, hur kul är det? Nu kan jag gå ut imorgon igen och bättra på :) Nu känns allt så himla skönt, uppsatsen är klar och inskickad, solen lyser och det är jättevarmt och skönt, det enda som fattas nu är det här:

 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh! underbara bilder, längtar efter drinkar och grillning.. hehe :)

2010-06-01 @ 15:35:00
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0