Midsommar-helgen

Vart är solen och de 25 graderna de snackade om skulle vara idag? Inte här iallfall, det är gråmulet och kändes inte så varmt när jag öppnade fönstret...Jag som hade hoppats på en dag där jag skulle ligga och sola heeeeela dagen. Men, den kanske tittar fram? :)

Nu är midsommar-helgen över, och sommaren ska vara i full gång. Jag hämtade mamma och Mikael på flygplatsen, sedan var det lite ändrade planer så de fick köra mig direkt till Kungälv där vi skulle grilla. Efter grillning och prat med nya, trevliga människor så drog de flesta till Marstrand, vilket vi också skulle gjort egentligen men så var det någon fest i våra hemtrakter som lät mer intressant så vi rörde oss dit. Jag gick dock hem när grabbarna gick på fest, och det fick jag höra igår att jag gjorde helt rätt i (undra om man är synsk ibland?) då R´s helt nya skor blev snodda, och de var väl en hel del knepigt folk där.. Annars igår så var jag först och firade världens bästa storebror som fyllde 24 år! Därefter tog vi en sväng till min morbror och var kvar väldigt länge, innan vi höll på att dö av hunger för då fick vi åka hem och äta. Så dagen igår var lung och skön, hann inte vara ute och få så mycket sol, fast igår var ju värmen som skulle vara idag också. Jaja, då har jag ju tid att vara inne och pyssla utan dåligt samvete :) Får se allt från den positiva sidan! Inte sant? :)

Funderar på att dra iväg och ta en löprunda sedan, annars blir det deffinitivt en imorgon! Nu kan jag inte ligga på latsidan längre, det fungerar bara inte. Får panik på allt! Så vi får väl se om det blir något senare, men det lutar starkt åt det. Speciellt när jag har bil och kan köra upp till spåret vi brukar springa i, det är så mycket lättare att springa där.

Nej, nu är det frukost-time! Ha en kanondag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0