Regnigt

Igårkväll kom Daniel och Sanja på besök, så vi gick ut och spelade basket en stund. Men eftersom det är VM och spanien - portugal spelade så var till och med jag lite intresserad så vi gick in när 30 minuter på matchen gått. Då började det regna, och jag tänkte att det är säkert bara en liten skur, men icke, det har hållt på hela natten och fortfarande.. Men vädret visade finare fram på dagen och resten av veckan ska bli kanon så jag är faktiskt lite glad att det regnar, då kan jag pilla inne med väggarna utan att få panik för att det är sol och varmt ute! :) Så idag blir en hel del fix, och jag hoppas vi kan komma en bit så vi kan sätta igång med spacklandet och sen är det målning som gäller! :)

Ska ta en löprunda ikväll också, nu är jag igång igen! Vill ut och springa varje dag, men kan ju inte dra på fullgas direkt så får bli minst 3 gånger denna veckan iallafall så ökar vi allt eftersom :) Men idag ska jag dricka MASSA vatten, är lite för dålig på det och det märks när man springer. Så nu ska jag ta ett stort glas vatten, göra fiberhavregrynsgröt med blåbär, koka ett ägg och dricka en actimel, för jag är hungrig och så ser min dagliga frukost ut! Like it alot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0