Semester

Sitter just nu i Älvängen, där jag bott i nästan två veckor snart. Jag njuter! För att få er förstå hur det känns att bo här, i en stor villa, istället för vår lilla etta ska jag säga de orden R valde så bra förut:
"Man kan nästan kalla det semester när vi bor här!"

Jodå, för semester känns det allt som! Vi är båda lediga, bor i huset medan mamma och Mikael njuter i Spanien och har allt för oss själva, inklusive bilar. De kommer inte få det lätt att få oss härifrån nästa vecka kan jag lova ;) Vi har verkligen fått försmak av att bo i hus, stort och rymligt, man kommer väl få klaustrofobi när man kommer tillbaka hem... Haha, nejdå, så farligt ska det nog inte vara! Har ju faktiskt börjat renovera lite smått hemma nu när vi inte behöver sova och vara där. Så till helgen hoppas jag att vi får gjort en hel del då pappa lovade att hjälpa till, tapeter rivs ner och det ska spacklas, slipas och sedan målas. Skönt det ska bli när det är klart, kännas lite fräschare och en liten bit på vägen.
Idag kom solen tillbaka efter alla dagar med regn, snacka om lyft trots att man är lite halvkrasslig! Var nere på Ikea en sväng och åt lunch och fick med oss lite nödvändigheter hem, en riktig slappardag med andra ord. Fast de senaste dagarna har jag längtat till kvällen och jag ska lägga mig, för har börjat läsa "GÖMDA" av Liza Marklund och är helt fast i boken. Tänkt att jag missat den under alla dessa år! Är glad att jag äntligen fått chans och tid att läsa den iallafall, den är mycket gripande. Så har ni inte läst den, GÖR DET!
Nu ska jag avsluta mitt otroligt intressanta (med mycket ironi) inlägg och hoppas jag snart har något roligare att skriva. Min löpträning har stannat upp pga. förkylning men hoppas återkomma med den i dagarna framöver. Har ett lopp att anmäla mig till som är 2 september, så det gäller att sätta fart om man ska komma i form! :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ser att du läser Gömda :P Jag har alla fortsättningböcker på den om du vill låna :)

2010-06-15 @ 22:14:11
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vill med ha hus ett tag..

2010-06-15 @ 23:37:52
URL: http://pictureitall.blogg.se/
Postat av: Maria

NYTT BLOGGPROJEKT!



-Visa en bild på dig och din kropp (Utan anstikte. Du får vara fullt påklädd eller ha som minst trosor/kalsonger)



-Skriv din längd, vikt & BMI samt en kort kommentar om hur du ser på din kropp



- Ta chansen att få ärlig och positiv kritik för DIN kropp och hjälp därmed till att motverka de osunda ideal och förvrängda kroppsbilder som existerar i dag



Maila: [email protected]



Ps. Ursäkta detta “spam-meddelande”, men det är för en god sak

2010-06-16 @ 09:21:30
URL: http://toppkroppens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh fan vad nice det låter!

2010-06-16 @ 09:39:21
URL: http://conler.se
Postat av: Jennie

Okej, då ska du få låna dom :)



Jajamen, jag svarade ang lördagen, du kanske missade den kommentaren? :P

2010-06-16 @ 20:31:18
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack så mycket! Kul att du gillar bloggen :-) Välkommen tillbaka!



Kram



Maria

2010-06-17 @ 19:08:29
URL: http://toppkroppens.blogg.se/
Postat av: Bettan

Fasen va gött ni har det :) jo eller hur är hon lite lik mej ;) nu blev jag glad.

2010-06-18 @ 07:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0