Sommarvärme

Ja, värmen och solen kom igår minst sagt! Det var bara dimmoln igår morse tydligen, för det blev stekhett och underbart så låg en stund i mammas trädgård och solade, sedan pysslade jag lite, utomhus också, då tapetserade jag två skolådor med en tapet som är i marin stil, så lite havs-känsla över dem är det allt. Blev mycket nöjd, och de ska få pryda en hylla inne på toaletten tror jag bestämt!

Tänkte åka till havet idag, men det är samma som igår morse, höga moln. Undrar om de försvinner som igår? Vågar man chansa? R var uppe hela natten så han åker inte med, får se om hans söta syster vill åka med eller om hennes allergi är för jobbig, annars åker jag kanske själv, det kan vara avkopplande det också. Men roligast är det ju såklart om någon vill hänga på, så vi får väl se vart dagen bär av! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0