Spännande....

Just nu har jag många bollar i luften. Skolan tog slut, och jag trodde jag skulle vara ledig och sysslolös, men ack så fel man kan ha! Jag har nog mer att göra snart än vad jag haft i hela mitt liv, men oj så det ska bli kul... Jag är så engagerad och så nervös inför detta som ska hända. För att inte avslöja allt för mycket här, vilket känns för tidigt för att göra så säger jag endast

Jag ska göra en dröm till verklighet!

Mitt liv har tagit en otrolig vändning den senaste månaden och jag känner mig stark och lycklig! Ska börja en ny utbildning på torsdag som är över sommaren.... Mer om den får ni kanske veta i slutet av veckan, om det ens finns någon som är intresserad :D Har inte direkt många läsare kvar, men det är ju helt mitt eget fel. Kanske jag kommer ha massor av intressant att skriva snart, eller så kommer jag inte ens ha tid att skriva? Well, det återstår att se! Nu ska jag återgå till att riva tapeter som jag började med igår, det blir jävligt fult men skönt att att ha det påbörjat så vi kanske kan få målat om och fixat här snart. För så många år kvar i denna lägenheten känns det inte som det kommer bli, eller det är iallafall ett önsketänkande :) Och med alla andra drömmar som blir verklighet kommer även denna att bli det!

See yaa!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Nu får du allt ta och berätta! iallafall för mig :P Skriv ett meddelande på fb eller nåt ;) måste ju veta när du skriver såhääääär :P cissi!!! :P

2010-06-08 @ 13:53:20
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Bettan

Hehe du kommer nog passa superbra tror jag!!! Hehe, det ska bli kanonkul att jobba med dej i sommar! Ska bli spännande att höra om din utbildning också!!

2010-06-13 @ 17:32:39
Postat av: Jennie

Jag kan vis dig bilder på dom nån dag när du är här :) för dom är nerpackade och det får dom vara tills vi får en lägenhet.. hehe =) Dom är riktigt fina tycker jag :)



Men attans!! På lördag kan nog inte vi då heller, fast det vet jag inte säkert hur det blir på kvällen iof.. Corina ska tydligen flytta hit på lördag så hela hennes familj kommer hit med möbler och sånt och vi ska bjuda dom på middag och sådär.

Men som sagt vet jag inte hur kvällen ser ut.

Jag kan ju höra av mig? :)



Kramisar

2010-06-15 @ 19:41:08
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: kajsa . Mode-Musik-Foto

Vad nyfiken man blir, hihi! :P



Gillar du djur? Kolla gärna in mina senaste foton! :)



2010-06-15 @ 20:10:26
URL: http://kajsahorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0