Tävling :)

Är med i en grym tävling som jag hoppas såååå att jag vinner! Det är Stina-Lee som håller i tävlingen, där ett restaurangbesök för två är vinsten!

Anledningen till att jag vill vinna är för att jag så länge velat äta på Bergmans restaurang och Bar men eftersom varken jag eller min sambo haft fast inkomst på väldigt länge så finns inte pengarna till att gå ut och lyxa till det hur mycket vi än vill. Jag skulle så gärna vilja överraska honom med en fin middag där, då vi inte kommer kunna ha en riktig semester alls i år och komma iväg och unna oss något bara han och jag. Jag hade inte ens råd att fira honom ordentligt när han fyllde 25, och det känns verkligen hemskt då han gjorde både min 18 års dag och 20 års dag till ett vackert minne! Att äta just på Bergmans vill jag för att få en känsla av att inte ens vara hemma i Sverige, då de serveras Karibisk/Afrikans mat där. Då kunde vi iallafall få drömma oss bort för en kväll... :)



Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh va söta ni är!!! :) du är verkligen världens bästa tjej för min storebror :)

2010-06-30 @ 22:40:47
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0