Avnjuter just nu...

.. en underbart god smoothie, efter en härlig träning! Smoothien är med turkisk yoghurt, banan, blåbär, mjölk och krusbär. Mumma! Åt faktiskt en knäckemacka med chili-keso också. Den är min nya favorit! Så nu står chili och feta/oliv keso i min kyl och bara skriker efter mig dygnet runt. Jag har blivit såld på keso! Och är inte det fantastiskt bra, med tanke på hur otroligt nyttigt och bra med protein det är? YES, pluspoäng där Cissi! ;)

Det var skönt med 2 timmar träning, dock blev jag besviken på sista timmen. Det var ett vanligt bas-gympa pass, och det kan man snacka vara ett baspass.. Andra bas ledare brukar ändå sätta ihop sina program så att de som vill träna lite intensivare kan göra det, men det gick inte lika bra på detta passet. Tråkigt, men jag fick iallafall rört på mig en timma extra vilket inte är fy skam. Hade jag inte stannat kvar så hade jag ju hamnat här eller framför tvn en hel timma tidigare, så några extra muskler blev nog tränade och några extra kalorier ville nog försvinna! Man ska inte klaga eller gnälla över det, för fick ju åtminstone träning i två timmar :)

Nu ska jag vila lite och kika runt här på nätet, sedan klockan nio kommer spårlöst som jag vägrar missa! Älskar verkligen det programmet, och det är ett av få program som verkligen trollbinder mig och får mig djupt rörd. Jag har aldrig gråtit till en film eller så, okej, har varit nära men aldrig så det kommer tårar men när jag tittar på spörlöst (av alla program!) så kan tårarna allt kännas inne i ögonen. Jag har undrat länge varför just på detta program, jag menar, extreme home makeover och alla andra program är ju minst lika rörande, eller? Men jag tror jag vet orsaken till just det med Spårlöst och det är nog för att min kusin var med i det för många år sedan och fann sin pappa, så det är väl att jag långt inne vet om att det verkligen är 100% på riktigt just det programmet, så därför kan jag reagera som jag gör. Jag har lite svårt för fejkade känslor, men däremot är jag en enorm känslomänniska för övrigt, och jag kan gråta väldigt lätt så det är absolut inte det! Det är nog bara att jag måste kunna veta att det är helt verkligt och att allt är på riktigt för att det ska beröra mig djupt. Men men, mina djupa tankar ställer till det för mig ibland, och kan få mig att vilja sväva iväg hur långt som helst när jag sitter här och skriver.. :) Så nu ska jag avsluta, kika runt lite och sedan skutta ner i sängen och mysa framför tvn!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Har du testat att äta keso till klyftpotatis ? så sjukt jäkla gott!!!! =)

2010-03-22 @ 22:02:10
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0