Har turen kommit till mig???

Vet ni vad? Detta är ju inte riktigt KLOKT! Först så vann jag Söta Jennies bloggtävling där jag fick en Brun-utan-sol creme som kan användas både i ansiktet och på kroppen! Det var min allra första tävling att vinna, så blev helt överlycklig att jag ÄNTLIGEN kunde få vinna något jag också. Men, inte nog med det, så såg jag nyss ett mail på min facebook om att jag vunnit en tävling till! På samma vecka! Jag vann en tävling på facebook, en hårstylingsprodukt som ska ge håret volym så det håller hela dagen, och jag hoppas verkligen att det ska fungera på mitt glansiga, raka, platta hår... Men nu återstår det att se :D


Som ni ser är märket Disp CORE på produkten jag vann, och visst har man hört att det är ett bra märke iaf!

Så, nu ska glada Cissi inte bry sig om att det är gråmulet ute idag, för nu blev det en bra dag ändå! Imorgon blir det Yoga som vanligt, och jag riktigt längtar för det har inte blivit ett enda träningspass för min del denna veckan hittills... Fy! Jag känner mig riktigt kass när jag tänker på det, men det är tyvärr så när man är student, ibland så hinns inte träning med när man är i skolan sena dagar och kommer hem vrålhungrig och trött! Så det får tas igen nästa vecka, för så fort jag gjort klart hemtentan idag och en annan hemtenta i början av nästa vecka, så blir jag ledig i två veckor nästan! Känns underbart. Sedan drar min praktik igång. Jag längtar. Snart sötnosar, så är våren och sommaren äntligen här!


Kommentarer
Postat av: Jennie

GRATTIS!! Jag sa ju att du skulle vinna nån gång, man ska bara inte ge upp hoppet ;) =)

2010-03-12 @ 11:30:42
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0