Its friday...

... again! Som sagt så känns det som tiden bara rusar förbi, och jag är på topp idag. Var uppe vid halv åtta imorse, började träna mina rumpa/lår övningar, som för övrigt är SUPERBRA! Körde lite mage när jag ändå var i farten, sedan blev det frukost efter det och lite duschande och pysslande. En riktigt härlig morgon med andra ord :)

Har inte gjort så mycket annat nu under dagen. Just nu sitter jag och ska måla mina naglar, men har inte bestämt mig med vilken färg än, så har bara kört på ett lager med baslack beige än så länge, så får vi väl se om jag går till det gamla vanliga fransk manikyr som jag älskar att ha men faktiskt inte haft på ett bra tag nu (Annars gör jag alltid det nästan) eller om jag kör på mitt korall-färgade lack. Hm, vi får väl se vad det blir, något blir det iallafall! :)

Nåja, det är som sagt fredag. Vad ska man hitta på idag tro? Jag har planerat en slappisdag, bara vara hemma och mysa och se på film. Mina fredagar brukar se ut så numer, med tanke på att jag är uppe tidigt och studsar på lördagmornar när jag ska iväg till yogan. Det är faktiskt riktigt skönt att ha det så om jag ska vara ärlig, man har en ursäkt till att bara få ligga hemma och lata sig en hel fredag :) haha. Men imorgon däremot, då blir det inte att ligga hemma på latstidan. Då ska jag nämligen till stan och käka tillsammans med alla gamla tjejer från den gamla goda tiden! Eller, inte alla såklart, men många. Hela 10 brudar blir vi, och tycker det är så roligt att så många kunde komma! Så det ser jag fram emot jätte mycket, och är övertygad om att det kommer bli en helmysig kväll :) Fast för min del blir det ingen alkohol ALLS, och om de andra ska gå ut efteråt så följer jag nog inte med, dels för att jag är fattig som en kyrkråtta och dels för att jag är inne i någon slags "ta det lugnt och njut"-fas. Men sådana faser behöver man ibland också, inte sant?

När jag kollade mig i spegeln förut så tyckte jag att jag såg ett spöke. Ja, så blek känner jag mig nu! Så nu är det nog dags att testa brun-utan-sol cremen som jag vann av sötaste Jennie! Så kanske jag känner mig lite piggare och fräschare igen?!


Här är i början av sommaren, och där är jag JÄTTEBRUN om man jämför med nu.. Vill få färg! Ge mig sol och vår :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHAHAHAHA fan va jag gillar när du säger kyrkråtta ;) låter så jäkla roligt.. hahaha! Ja testa den gärna och säg vad du tycker om brun utan sol cremen sen =)



Svar på kommentar: Haha om du är ute efter smink så kan jag garantera att du kommer ha en del att gå igenom ;) hahahha!

2010-03-19 @ 15:19:32
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hahaha okej ;) hmm jadu, ibland går det en dag emellan och ibland rensar jag varje dag :P det brukar bli så eftersom jag ofta städar i princip varje dag.. men då är det inte alltid man går igenom varenda vrå i huset :P men ibland är det faktiskt skönt att göra det med =) jag är nästan klar i rummet nu iaf, och har samlat på mig litegrann nu =) sen ska jag rensa på andra ställen också, bland smycken, sminket, nagellack, parfymer, heminredning osv osv :P haha!

2010-03-19 @ 18:45:00
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0