Its my lucky day, again!

Tro det eller ej, jag VANN! Jag vann tävlingen hos Merita! Ett presentkort på valfri butik på 500 kr! Jag är nog gladast i hela världen just nu känns det som åtminstone :) Jag valde självklart presentkort på H&M, eftersom de har så billiga kläder så får man lite mer för pengarna när man äntligen kommer kunna förnya lite i sin garderob! Tänk att det kan bli lite snygga vårkläder för min del ändå.. Ja, detta var en riktigt bra början på dagen, trots att det inte är soligt ute idag.

Har blivit träning både måndag och tisdag hittills. Känns fantastiskt skönt! Men just nu bara jag längtar till att börja springa, men det får bli asfaltslöpning om man ska börja redan nu, och det är jag väl sådär positiv till. Springer mycket hellre i ett spår som inte är asfalt, asfalten kan vara skadlig för benhinnor och knän och det är ju inte så kul om man skulle råka få problem med det! Men vi får väl se, jag har ju en mamma till (elit)löpare som ställer upp i Göteborgsvarvet varje år och är såååå duktig och hon har lovat att jag ska få hänga med henne ut nu när hon drar igång. Undra hur det ska gå? Jag skrattade och sa till min söta vän och träningsvän Emma att jag kommer väl få be henne säga till när vi sprungit halvvägs och vända där, för om jag springer med hela sträckan så kommer jag väl inte orka tillbaka hem sen! :) Det är alltid jobbigt i början när man drar igång med löpandet, trots att man har muskler och kondition så blir det något helt annat för kroppen och en helt ny ansträngning. Men vadå, man ska utsätta sig själv för utmaningar för att lyckas komma någonstans! Inte sant?


Snart så är våren och sommaren här, och man kan springa utan jacka, i solen och grönskan.. Me like!


Kommentarer
Postat av: Jennie

GRATTIS!!!!! ;)

2010-03-17 @ 10:10:46
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0