Lördag morgon, och ingen sol...

.. som jag hade trott det skulle vara. För dem har visat på vädret att det skulle bli fint väder idag, men tydligen inte. Jaja, sånt är livet :) Såg förut när jag stod och väntade på att mitt ägg skulle koka klart, att jösses vad mycket snön har smält bort nu! Nu går det undan alltså, så vem vet, snön kanske är borta snart ändå? Själv älskar jag ju snö, men nu vill nog de flesta ha vår och sommar, plus att snön är inte ens riktig snö längre, det är isigt, smutsigt och slaskigt! Det är ingen fin snö längre om man säger så :)

Yes, om en stund är det dags för lite skön yoga! Hoppas att det kommer många idag också, det är roligt att så många faktiskt tar sig dit en tidig lördagsmorgon. Men det är ett helt underbart sätt att starta dagen på om man frågar mig, man får både träning, smidighet och avslappning i ett enda pass! Helt perfekt. Sedan ska jag ta mig en skön promenad hem, får nog vila en stund under dagen också så jag inte blir allt för trött ikväll sen heller, har ju förmågan att somna hyffsat tidigt nuförtiden eftersom jag går upp ganska tidigt varje dag, och inte så kul om jag blir dödstrött när vi sitter och käkar eller så sen! :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Nu är det strålande sol!!! =)

2010-03-20 @ 14:57:10
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0