Sommartiden börjar bra...

Med årets första grillning, och vi satt även ute i glashuset! Dock med tända infravärme och jag hade en filt virad om mig så frusen som jag alltid är, men vi har haft infravärmen tänd även på sommaren så visst fick man en rejäl försmak av sommaren... Helt underbart vad gott det är med grillat! Man glömmer nästan av vilken annorlunda och hundra tusen gånger godare smak det blir av att grilla en köttbit istället för att steka den. Mumma! Hoppas vädret blir bättre snart så det kan bli mer grillning!

Har även fått en härlig ansiktsmassage av mamma som nu är färdig med sin utbildad och diplomerad massör i klassisk massage. Hon använde lavendel-essential och den luktar riktigt gott och är helt naturlig så den går att dricka! Jag drack faktiskt ett glas vatten med pepparmynta-essential, men endast en droppe av oljan i ett glas vatten var för mycket så det blev rätt starkt. Nästa gång får jag göra en kanna med vatten och en droppe i, det räcker långt och väl märkte jag! Men tydligen så ska man inte smörja in kroppen med något man inte kan äta enligt många massörer, tänk på alla krämer och schampoon och body lotions man använder som det står klart och tydligt inte får förtäras... Herregud, det låter faktiskt farligt när man tänker på det på det sättet! För det är ju ganska självklart ändå att man inte ska tillföra huden något som man inte kan äta, eller? Låter ju rätt sjukt att man använder krämer som inte får stoppas i munnen och "ätas" när man smörjer in dem i huden.

Nu ska jag tända lite ljus och mysa ner mig i soffan en stund innan jag lägger mig. Nu börjar verkligheten igen och det är skola imorgon för introduktion och sedan drar praktiken igång på tisdag. Så kul!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe det är ingen fara, det får ta den tid det tar :) Jag är dock färdig med mitt nu. Gjorde klart det idag =) så när du är klar kan vi ha våran bytar-dag! =) hahahaha! Nu kanske du sporras ännu mer att rensa fortare, för det finns ju inget bättre än att gå igenom massa smink ;) haha!



Kramar!

2010-03-31 @ 19:47:26
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0