Söndag

Oj, såg precis att inlägget jag skrev nyss om tävligen blev jättekonstigt med länken.. Jaja, ni kommer ju iallafall in på den och ser vad det är, det är ju huvudsaken! Får kolla sedan vad jag lyckades göra för konstigheter! :)

Idag är det söndag, och lika fint väder som igår! Yogan var helt underbar, det kom många motionärer igår också, jätteroligt! Tog mig en promenad hem till pappa och åt frukost med dem (snarare lunch för min del) sedan hjälpte jag pappa att sy en gardin och plocka undan lite i bokhyllan eftersom han har förmågan att ställa upp lite för mycket saker! :) Till sist åkte jag och pappa och handlade, jag var miljövänlig och pantade alla hundra flaskor vi hade här hemma och resulterade i nästan 100 kr, men vem glömde att lämna den i kassan om inte jag? Haha. Här är man duktig så glömmer man av det två sekunder senare. Jaja, den håller ju till nästa gång man handlar iallfall! Kvällen blev lugn och skön, så som jag gillar kvällar bäst. Vi kollade på paranormal activity och det är en helt klart sevärd film! Det var längesen jag såg en skräckfilm som verkligen gjorde att man satt som på nålar och rös i hela kroppen... Ja jag är jättenöjd med filmen så ni som är skräckfilms fantaster och gillar lite övernaturliga saker borde, eller måste se den!

Kollade bara röstningen på melodifestivalen. Tycker det var bra att Anna vann! Vad tycker ni? Visst fanns det flera stycken som var bra, men jag gillar Annas speciella röst och tror hon har en ganska bra chans med den! Återstår väl att se..

Nu till idag, härliga soliga söndag! Jag ska se om jag får raggat upp någon vän som vill ta en promenad med mig, annars får jag gå ut själv för ut måste jag! Måste röra på mig, för denna veckan blev det ju som sagt bara yoga som träning för min del, skolan tar upp för mycket tid vissa veckor. Sedan ikväll ska jag göra något jag längtat länge på! Jag ska gå på bio med min söta, underbara lilla kusin! Vi ska se Alice i underlandet 3D och den filmen passar perfekt då min lilla tjej också heter Alice! :) Ska bli jätteroligt och jag har väntat på denna dagen, då hon blivit tillräckligt stor för att vi ska kunna hitta på lite roliga saker. Så jag kommer nog få världens mysigaste kväll!




Färgerna på denna bild gör mig så förväntansfull! Känns som den kommer vara riktigt bra gjord :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ska ni inte på kalaset hos Daniel? :)

2010-03-14 @ 12:05:40
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0