Time for bed!

Klockan är tjugo i nio, och jag är riktigt trött. Fast är väl inte så konstigt när jag är uppe och studsar (självmant!) redan innan sju på morgonen. Fast det är rätt skönt om jag ska vara ärlig, man har hela dagen framför sig och kan ta det lugnare på morgonen. Idag har jag hunnit göra lite saker iallafall, tog lite ledigt från pluggandet idag så blir en lång heldag imorgon istället i Stenungsund med söta Pernilla! Vi är så effektiva när vi pluggar ihop att vi lär komma en bra bit på vägen imorgon.. Känns skönt! Har hunnit ta en härlig promenad i solen med min lilla Emma, har även städat och tvättat och självklart tränat! Det var riktigt härligt, ser redan fram emot ett skönt pass imorgon igen!

Det verkar som det ska bli sol imorgon också, så underbart! Men sedan visar dem regn onsdag, torsdag och fredag, inte lika roligt kanske. Men det behövs väl det också? Eller, faktiskt inte med tanke på allt vatten som kommer nu när snön smälter.. Har hört att gräsmattorna kommer ruttna, det är ju sådär kul?! Jaja, det blir nog en grön och fin sommar ändå ska vi se :)

Nu ska jag skutta i säng och somna som en prinsessa! Sleep tight everyone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0