Träningsdags!

Yes, nu är det snart dags för lite träning. Det ska bli skönt för jag har inte gjort så mycket idag, eller, inte gjort något alls nästan känns det som! Har gått runt hemma och småplockat lite, fick faktiskt städat i skåpet bland alla mina skolsaker också och slängt EN HEL DEL onödiga papper och skräp som jag inte förstår att jag kastat in där. Fick också rotat fram min kära Feng Shui bok för att få lite inspiration till allt rensa, eftersom det är boken Rensa i röran med Feng Shui som jag har. Fick faktiskt kollat lite i den hemskaste av de hemska garderoberna, och fick slängt bort lite onödig skit som ändå inte kan komma till användning, det blir värre sedan med allt man kan tänkas ge bort eller sälja, för då kan man lixom inte få bort det direkt utan då kommer det ligga där och skräpa tills man får bort det också. Det är det som stör mig. Men men, sånt är livet, har börjat nu iallafall, och det är det som är huvusaken. Inte sant?

Ska bli så superduper härligt med träning, så jag kommer köra två pass idag. Det blir två jympapass på raken, det är lika bra att ta två flugor i en smäll :) Så nu är det bara en halvtimma kvar tills första passet drar igång, och jag hoppas att min motivation stannar tills dess så jag är på topp och presterar 110!

Nu sätter jag på lite pepp-musik och kommer igång ordentligt! Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0