Passar på..

Att ta lite ledigt under dagen idag från pluggandet eftersom det är soligt och fint. De visar ju faktiskt grått eller regnigt ett par dagar framöver så det är lika bra att passa på medan solen är framme, så jag ska åka ner och luncha med min söta Emma sen, och då hoppas jag det blir riktigt varmt och soligt så vi kan sitta ute och äta glass sen också. Nu börjar vår och sommarkänslorna bli överväldigade, så nu får det banne mig börja bli varmt också! :)

Det blev en lugn kväll igår, och ingen träning. Men tränade ju måndag tisdag och en morgonpromenad igår så det känns okej. Åker kanske ner och tränar passet ikväll sen, är riktigt sugen på att göra det, eller rättare sagt GÅR ner för då blir det en lång promenad innan och efter träningen, kan inte bli bättre! Nu känner jag mig på tipp topp igen och tur är väl det! :)

Nu ska jag kolla över pluggandet lite, försöka samordna så tjejerna läser mitt mess jag skickade nyss och sedan göra mig iordning lite inför trippen till stan. Later!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jo det har du rätt i. Men just detta som jag mår dåligt över nu är ju det med min farmor, hur jobbigt det är för mig att hon ska flytta. Att det känns som jag förlorar min bästa vän. Det tycker jag inte man kan säga att man inte kan "handskas" med. Jag menar hur svårt är det att säga "Jag finns här för dig Jennie" Det är såna små ord jag vill höra. Jag begär inte att någon ska förstå mig eller "hjälpa" mig på nåt sätt.. Men att bara veta att det finns nån som bryr sig hade varit kul.. Men jag är rätt vann vid att det är såhär och ville bara skriva av mig.. Dock tvekar jag nu om folk egetnlgein förstår vad jag menade med inlägget :/



Tack och kramar!

2010-05-11 @ 22:20:31
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja egentligen ligger det väl mer bakom, typ att man inte har jobb, att det är jobbigt hemma osv. Men det kan jag ändå hantera. Tror jag iaf.. Men detta med farmor är nåt av det värsta jag varit med om, även om det kanske låter töntigt.. :/

Tack för att ni finns, det betyder mycket. Så skönt att du kommenterar och säger så väl valda ord till mig, det är verkligen peppande och jag tror det är sånt jag behöver höra. Så tack så jättemycket cissi!



Ja det vill vi verkligen göra, det hade varit supermysigt. :) Det är verkligen på tiden att vi umgås.. hehe.. Och vem gillar inte grillat? ,;) haha!



Kramar!

2010-05-12 @ 12:48:29
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0