En av två

elloo! En av två saker blev gjorda förut, och det blev inte som det brukar. Alltså, jag brukar ju ta städningen först och sen isåfall skippa ut och ta mig en runda. Idag bidde det tvärtom och oj vad nöjd jag känner mig! Det stökiga skiter jag i nu, det kan man ta en annan dag, att ta en lång promenad på runt milen, längs med Göta älv i strålande sol och klarblå himmel kändes helt fantastiskt! Lite löpning blev det mellan varven, så liiiite intervall kan man kanske kalla det. Tycker om att öka pulsen mellan varven när jag är ute och powerwalkar, det är ju ändå plushöjningen som gör att konditionen blir mycket bättre. Nu sitter jag och hade egentligen tänkt gå ut och sätta mig i trädgården här nere men det satt lite grannar där redan på alla stolar så jag gick upp igen och får fixa lite med mat nu innan jag ska åka till jobbet om en timma. Lika bra att förbereda :)
Så det är väl bara att försöka släppa datorn och göra lite mer nytta... Fastän jag inte har lust för fem öre egentligen. Jaja, får rycka upp mig och sätta igång! Hörs när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg

Läs gärna min blogg och anmaäl dig till en tävling som du kan vinna



2011-04-29 @ 13:54:23
URL: http://emmsisis.blogg.se/
Postat av: jessica wallin.

hej!

skulle vara sjukt kul om du ville kika in på min blogg! :d

2011-05-01 @ 00:59:12
URL: http://jesssicawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0