Får allt hålla ut

Så var det fredag, men det tänker jag inte på. Är ju min jobbhelg och jobbar kväll idag, hela dagen både imorgon och på söndag så jag ser det som mitt i veckan, känns lite lättare då. :) Solen kom fram tillslut igår men då blev det ändå ingen grym powerwalk, jag drog till pappas jobb och tvättade bilen med mitt nya glans-schampo jag fick köpt sedan åkte jag ner till stan och handlade två saker till ur Emma.S serien, nattcreme och ett serum. Synd bara att en jävla finne ploppat upp i pannan lägligt och bra - hormonerna som är igång, så får väl vara glad att det i princip bara är någon gång i månaden på sin höjd det ploppar upp sån skit i ansiktet. Åkte även till min favorit skoaffär som har öppet för sommarsäsongen nu, fick dock inte köpt mig några snygga klackskor jag var ute efter, men fick med mig ett par sjukt söta, vita skor hem som jag också hade varit på jakt efter. Billiga som attans var dem också! Sedan blev det att åka hem och testa en klänning mamma hade fått av sin arbetskollega och jag blev kär. Mamma gillade den men jag vet att hon knappt kommer använda den så sa till henne att jag kommer sno den vilken dag som helst, så är det bättre hon lånar den av mig när hon får för sig att använda den, för jag kommer ha den massor i sommar - garanterat! :) Det är perfekt att ha en mamma med samma storlek som en själv, oftast. Det är ju inte lika roligt när man är och shoppar och det bara finns ett av något som båda verkligen vill ha, men låna går ju alltid som sagt :)

Här är skorna jag fick köpt. Inte riktigt min stil men nu fick det bli det. Älskar dem!

Nu tänker jag försöka komma igång och städa lite. Sedan vill jag hinna ut i solen innan jag ska åka och jobba. Är på ett av mina favoritställen ikväll så ser faktiskt fram emot att åka till jobbet för har inte varit där på ett litet tag nu. Fasen vad kul mitt jobb är ändå! Åka runt och vara på olika ställen jämt, lära känna massvis med folk och bli lika välkommen varje gång man kommer. Att jobba heltid i en flexpool verkar passa mig som handen i handsken, tiden har bara sprungit fram för snart är min provanställning redan över. På söndag går jag in i min månad 5 redan - tiden går fort när man har roligt? Inte sant? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0