Goodmorning!

Sovit gott? Det har iallafall jag. Sovit som en stock inatt. Gud så skönt och så utvilad jag känner mig! Drog mig en timma i sängen innan jag gick upp, ännu härligare att man kan göra så innan jobbet. Börjar ju inte förrän 9.30, 45 minuter kvar :) Igår efter jobbet träffade jag upp min finaste vän Em så gick vi en promenad runt Älvängen och fick tjötat ikapp. Hon är för underbar! Tänk att jag får lov att ha så fina vänner omkring mig! Ca 1 timmes promenad blev det, jätteskönt med både promenad på morgonen och kvällen igår, eftersom jag inte kommer hinna med någon varken morgon eller kväll idag. Funderade på att gå upp tidigare och ta en morgonpromenad idag innan jobbet men det får nog bli imorgon istället. Ville sova ut lite så jag är pigg ikväll, är nämligen bjudna på fest hos någon jag inte alls känner så följer med dit en stund och ser om det är något intressant folk att lära känna! :) Imorgon erbjöd jag mig att jobba dubbelt så kanske blir halv tio till kvart över nio, go söndag, eller inte. Men har fått lite minustid denna vecka eftersom många 6 timmarspass fallit på mig så sa att jag ville få lite plustimmar igen. Woops så blir det isåfall 3 timmar plus imorgon och då är jag snart ikapp det jag tappat. Vill ju jobba upp så jag ligger en del på plus nu innan sommaren sätter igång så man kan ta lite kortare pass när det fina vädret är och alla andra är lediga :) Skönt va? Nej, dags att göra sig iordning det sista och sedan åka till jobbet. Ha en grym lördag!

Älskar att spela basket ute på sommaren med fina vännerna Daniel och Sanja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0