Man är glad idag

Hej på er! Idag är jag faktiskt väldigt glad, alltså över att jag inte drack en droppe alkohol igår och vaknade pigg och inte bakis idag. Hade hur mysigt som helst hos min farmor - åt alldeles för mycket som vanligt och blev jätteseg på hemvägen. Kvällen blev långt ifrån vad som planerades, slutade med att min sötaste Em kom hit en sväng så satt vi i soffan och gäspade ikapp, tjötade lite skit och sedan drog hon hem för att sova och jag la mig. Kunde ju haft en mycket roligare kväll men det var rätt skönt att inte ut och härja när jag ändå var så seg hela jag. Idag ska jag försöka vara ute i solen MASSOR, blev inte mycket ute igår eftersom vi var hos farmor och dem bor i lägenhet så idag ska jag passa på ordentligt. Inte bränna mig bara, måtta får det vara :) Veckan som kommer blir det mycket jobb igen, hela helgen och hela veckan. Ledig torsdag bara tror jag. Men det får gå, veckan går väl lika fort som vanligt! Snart ska jag ändå åka iväg till Bovallstrand med mina fina kusiner och syskon en helg. Längtar sååå! :) Nej, nu tänker jag inte fortsätta skriva på mitt tråkiga inlägg... Återkommer med något roligare istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0